loading...
استاتوس
آخرین ارسال های انجمن
محسن بازدید : 587 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
عاغا ماروامروز ازطرف مدرسه بردن دانشگاه علوم پزشکی.
همین که وارد شدیم همه ی دانشجوها بهمون نیگا میکردن
چشماشون زده بود بیرون.هرچی به خودمون نیگامیکردم میدیدم هیچیمون
نیست.
واقعا نمیدونم چشم بصیرت داشتن یاتاحالادانش آموز ندیدن.

واقعا نمیدونم...


تو دانشگاه یه استاد داریم جنس لطیف؛ وقتی داره درس میده اول آروم شروع میکنه به صحبت وسطش جیغ میز نه خلاصه خوابمونو ریخته به هم یکی هم پیدا نمیشه بهش بگه استاد عزیز خانم محترم چرا اینقدر جیغ جیغ میکنی؛بجه های مردم حوابیدن بابا یکم مراعات کن والا...


یه مسئول خوابگاه داشتیم خیلی بداخلاق و بد صدا بود یه شب که فقط منو دوستم توخوابگاه بودیم گلاب به روتون رفته بودم دسشویی که یه صدای وحشتناک مردی رو شنیدم که داشت داد میزد ازترسم نیم ساعت تو دستشویی موندم و میترسیدم دروباز کنم بیام بیرون، دیگه کم کم باترس و لرز اومدم بیرون که تازه فهمیدم صدای همون مسئوله بوده که داشته دادمیزده چرا برق دستشویی روشنه!!!(خانوم بودا!!)
اصن یه وضیتی داشتیم باهاش تو خوابگامون!!!!
ادامه دارد.....


عاقا یه بار استادمون گفت کی از لپ تاب (لب تاپ،لوپ تاب ... حالا) سرش میشه منم داوطلب شدم (خود شیرین خودتی. نیتم کمک بود)
دیدم که بلد نیست واسش رمز بزاره منم رمزشو گذاشتم کنجد کنجد باز شو
من: P:
استاد: همون تعجب (علامتش یادم رفت)

به سلامتی همه ی دانشجو ها و دانش آموزایی که دارن واسه تعطیلات نوروز لحظه شماری می کنن و تصمیم دارن مدرسه را از 20 اسفند به بعد تعطیل کنن.


ترم پیش یه کلاس داشتم ساعت 8 همیشه دیر میرفتم سر کلاس
یه بار استاده بهم گفت چرا دیر اومدی
گفتم استاد وقت خوابم با کلاست تداخل داره
استاده هم نامرد درسم رو حذف کرد و فرمود برو به کلاسه خوابت برس اون مهم تره


یکی از فانتزیام اینه که بتونم یکی از کلاسامو ...بدون غیبت برم.....لا مصب نمیشه که....آخه صبحا که تا یازده خوابم...تا برم دانشگاه کلاسای صبحم تموم شده....ساعت دو هم که تلویزیون فیلم داره...منم خستم....ساعته چارونیمم که یا فوتبال داره یا بچه ها زنگ میزنن بریم قلیون....من از برنامه ریزای دانشگاه خواهشمندم...ساعته کلاسارو یه موقع خوب بندازن...من نمیدونم ساعته چند...ولی خودشون یه ساعتی بندازن که ما بتونیم بیایم دیگه.....!!با تشکر.....!!!


سر کلاس بادوستم نشسته بوديم معلم از دوستم پرسيد فاميلت چيه گفت فلان رو کرد به من پرسيد فاميل تو چيه؟منم گفتم!بعد ميگه چون شما دوتا همش کنار هم ميشينيد هرکدوم يک نمره ازتون کم ميکنم!!!!
آخه اينم معلم فرصت(فرثط،فرست،فرسط)طلبه ماداريم؟؟؟؟
خب همين کاراو ميکنن آدم از دوست خوبش جدا ميشه از درسم زده ميشه بعدش ميره معتاد ميشه،الان من برم معتاد شم؟مسئولين رسيدگى کنيد لفطا!


سر جلسه امتحان یهو یکی از این بچه های خل برگشته با صدای بلند میگه:
بچه ها همه با هم یک صدا بخونیم……….
ﺗــﺎب ﺗـﺎب ﻋﺒــﺎﺳـﯽ، اﺳﺘـــﺎد ﻣَﻨـﻮ ﻧﻨــــﺪازی !!!
مراقب هم برگشته میگه اگه یبار دیگه حرف بزنی خودم کاری میکنم بیفتی. دوباره یکی از بچه ها گفت این خدا زدست شما نزن. هیچی دیگه همه هی پش بندش حرف زدن.......


از فانتزی هام اینه که استاد دانشگاه بشم و وقتی دانشجو ها برای نمره میان پیشم فقط به پسرا نمره بدم و عقده این4سال دانشگاه رفتنمو روی دخترا خالی کنم
فکرشو بکن پسرارو بانمره6 پاس بشن ولی دختره با نمذه9.75 مظروط بشه
کصافط هم خودتی:))


نمره عملی یه درس از 20 نمره استاد بهم داده 19.5 زنگ زدم ازش تشکر کنم
بهش میگم که :
استاد شنیدم میخواستین 19.5رو بکنید20 برگشته میگه حرفتو مستقیم بزن :)ناراحت نباش 19.5برادر 20:)
استاده من دارم
یعنی یه همچیم آدم پرویی ام من:)
خوب چیکار کنم دیگه عقده شده برام بیست گرفتن تو دانشگاه




مطالب گذشته:

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس خنده دار

اس ام اس تبریک سال نو

عکس های بسیار زیبا از کریس رونالدو

آهنگ جديد و فوق العاده زيباي علي لهرسبي به نام با تو ....

اس ام اس عید نوروز

گالری عکس مدل موی عروس

پیراهن های زنانه ای که همیشه مد هستند!!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نامه‌ام بايد کوتاه باشد ساده باشد بی حرفی از ابهام و آينه از نو برايت می‌نويسم حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عشقتو با یک میلیارد دلار عوض میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,269
  • بازدید ماه : 9,405
  • بازدید سال : 87,325
  • بازدید کلی : 1,575,514